New owner has finally able to moderate and update the site. We will be having a contest soon. Please stay tuned for more details! (April 08) x

• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
simplement de courir aussi
Net buiten Austin heb je een verscheidenheid aan opties voor een aantal goede dagtochten met minder dan twee uur rijden. De dichtstbijzijnde is Pedernales Falls, wat geweldig is als je even weg wilt van de stad. De volgende is Colorado Bend State Park,Adidas Zx 700 Mujer  dat langs de Colorado-rivier reist en ongeveer 30 mijl aan paden biedt. Net ten zuiden daarvan biedt Enchanted Rock State Park een spectaculair uitzicht en een mooie camping, hoewel het niet veel paden heeft. Iets verder naar het zuiden en dichter bij San Antonio ligt Garner State Park en Government Canyon, die beide een technisch terrein en veel klimmen bieden. Ten slotte is mijn favoriet het Hill Country State Natural Area - de thuisbasis Nike Tanjun Womens van Bandera Trail Race met kilometers aan uitdagende paden en prachtige uitzichten!

Deze lokale keten heeft één locatie vlak bij de Barton Creek Greenbelt, dus het is de perfecte stop voor een ontbijttaco na afloop!

ABGB: Deze brouwerij in South Austin heeft een aantal van de beste (en interessante) pizza's die er zijn. Ze veranderen hun creatieve menu regelmatig en hebben zelfs een glutenvrije korst. Oh en veel bier - dat kan ik niet vergeten!

Radio Coffee & Veracruz Tacos: Radio heeft de perfecte patio voor een kopje koffie in de vroege ochtend of een biertje in de late namiddag. Ze hebben altijd de hele week livemuziek en zijn de thuisbasis van de Veracruz Taco Truck, die bekend staat om zijn ontbijttaco's, maar die op elk moment van de dag goed is!

Amy's Ice Creams: Af en toe heb je gewoon die behoefte aan ijs, en ik beloof Nike Air Zoom Pegasus 33 Uomo dat Amy's dat probleem zeker zal oplossen. Ze veranderen voortdurend van smaak, maar behouden het hele jaar door een aantal handtekeningen, zoals Mexicaanse vanille.

Rogue Running: Rogue Running is meer dan alleen een hardloopwinkel, het is net een hardloop lifestyle merk. Ze bieden hardloopretraites, coaching voor hardlopers, houden groepsruns, hebben een podcast over hardlopen (natuurlijk!), En hebben zelfs de Rogue Running Trail Series. Maar u kunt er ook gewoon terecht om schoenen, kleding, voedingsproducten en andere accessoires te kopen.

The Loop Running Supply: deze hardloopwinkel is de nieuwste die op de markt komt in Austin en richt zich meer op weglopen, maar ze hebben een geweldige sfeer. Ze zetten zich in om de hardloopgemeenschap in Austin te laten groeien en organiseren elke week een gratis run.

Austin Trail Nike Air Max 720 Hombre Running: Deze kleine winkel ligt ver noordelijk van 183, maar is de rit zeker waard. Ze hebben de beste selectie trailrunning schoenen en zijn zeer goed ge?nformeerd over hun detailhandel. En als ze jouw maat niet hebben, bestellen ze het voor je en houden het in de wacht totdat je het kunt komen ophalen.

Er was in deze cursus eigenlijk geen vlak land. De heuvels bleven maar komen. Ik woon in NYC en train meestal langs de Hudson River op het pad daar, dus deze hoogtekaart maakte me gisteravond erg nerveus. Ik wilde PR, maar ik realiseerde me dat het misschien niet mogelijk was.

Al vroeg in de race probeerde Liz me te vertellen dat het erg moeilijk was om PR te doen tijdens de marathontraining. Ik weet niet zeker of ze dit van plan was, maar het gaf me dat extra vuur in mijn buik.

Wat is dat? Het is moeilijk? Oh, je kijkt me gewoon Nike-Air-Max-720-Homme-c-49_51.html aan.

Lindsay vloog voor ons uit, maar Liz had beloofd me te helpen. We bleven bij elkaar voor de eerste 9 heuvelachtige, heuvelachtige mijlen, ongelovig over hoe heuvelachtig de koers was. We liepen onze eerste mijl in 8:30 en zo, en toen ik op mijn horloge keek, wist ik dat het een geweldige race of een verschrikkelijke race zou worden. Als ik een hoog tempo kon vasthouden, zou het geweldig zijn. Zo niet, dan zou het moeilijk zijn. Al vroeg Adidas Zx 700 Femmewaren de heuvels me bang. Ik dacht echt dat een PR niet binnen handbereik zou zijn, dus ik keek pas op mijn horloge nadat we halverwege waren.
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)