• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kamen und in überfüllten
Mijn kamergenoot Jen is een van mijn favoriete mensen, maar we zijn erg slecht in het maken van tijd om elkaar te zien. We annuleren elkaar om de een of andere reden altijd, maar vandaag sms'te ze en vroeg of ik plannen had voor vanavond. Gelukkig werkte spontaniteit in ons voordeel en kwam ze langs en we bleven hangen totdat we honger kregen en wandelden om een ??fatsoenlijke niet-te-dure-maar-niet-smerige maaltijd te vinden. Er is een ernstige Mexicaanse plek in mijn muur die ik wil proberen, maar ik ben gewoon bang dat mijn maag het zal haten. En als Mexicaans slecht is? Mexicaans is echt slecht ... Ja ... hoe dan ook.

We vonden Patron Mexican Grill. Het zag er kil uit en niet erg duur.

Uh, hij liet ons de kleinste margarita ooit zien. Ik weet dat je Nike Air Pegasus 92 Mens hier geen schaal voor hebt, en ik heb geen idee waarom het allemaal rood is, maar dit glas heeft ongeveer de afmetingen van een shotglas.

Sweetwater Nike Air Max 200 Mujer Creek State Park Ga ten westen van Atlanta op de I-20 en je komt bij Sweetwater Creek, een van de 71 staatsparken van Georgia. Er zijn 15 mijl aan paden door het park; neem het witte pad voor een rollende lus langs de oude molenru?nes van de New Manchester Manufacturing Company, of ga over de kreek naar het gele pad dat je een aantal steilere beklimmingen brengt. Zin in een duik na het hardlopen? Kies een plek langs het rode pad en het park biedt boot- en SUP-verhuur om het meer op te gaan.

Kennesaw Mountain National Battlefield Kennesaw Mountain, het meest bekend als slagveld van de Atlanta-campagne van de Amerikaanse Burgeroorlog, biedt zowel steile winsten als een run door de geschiedenis. De meeste dagwandelaars houden vast aan Adidas Zx Flux Womens de 1 mijl lange klim naar de top van de Kennesaw Mountain voor een fantastisch uitzicht over Nike Air Pegasus 83 Mens de stad, maar ga verder langs de achterkant en je bevindt je op een terrein dat doet denken aan een hoog land. De paden gaan verder langs een kleine kreek en slingeren rond historische monumenten en door pittoreske landbouwgrond. Een heen en terug brengt je naar Kolb Farm, maar elke manier biedt een verscheidenheid aan korte paden, zodat het terrein altijd nieuw is.

Stone Mountain Park Als u op zoek bent naar herhalingen van heuvels, hoeft u niet verder te zoeken dan Stone Mountain, maar pas op voor de weekenddrukte. De wandeling van 1,3 mijl naar de top heeft helemaal spectaculair steil helemaal aan het einde, compleet met leuningen. Het is het beste om tijdens de week te doen als je schema het toelaat, maar als je een weekendstrijder bent, versla dan de drukte en de hitte tijdens een zonsopgang-uitstapje. Overstag op de Cherokee Adidas Eqt Support Adv Donna Trail, een lus van 5 mijl die rond de voet van de berg cirkelt. Dit is een andere plaats om paddleboards te huren - REI heeft een verhuurcentrum aan het meer. Parkeer in Stone Mountain Village en ren het park op de fietspaden in om jezelf wat geld te besparen in plaats van te parkeren in het park.

Winter op Stone Mountain voelt als lente.
Whitewater Creek Verscholen achter een buitenwijk liggen de paden Whitewater Creek en East Palisades. Ze slingeren langs de Chattahoochee-rivier en terug door een heuvelachtig bos dat geweldige beklimmingen biedt. Het is gemakkelijk om zalig te verdwalen en gemakkelijk je weg te vinden - elke splitsing in het pad heeft een kaart die je locatie laat zien. Volg de paden naar het noorden naar een klein bamboebos en kijk uit over de rivier. Het belangrijkste is om rond te hangen op het hondenstrand Nike Air Max Zero Damen (in plaats van te rennen?), Waar het water ondiep is en de honden slecht zijn.kamen und in überfülltenkamen und in überfüllten
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)