• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
concessi con cromosomi a doppia
Vandaag is een speciale dag voor ons, want het is officieel Trail Sisters 2-jarig jubileum! Het online tijdschrift heeft grote sprongen gemaakt in het aanbieden van verschillende soorten inhoud en van meer dan 100 verschillende bijdragers. Afgelopen zomer hebben we een roadtour van 7 maanden gedaan met 30 winkelbezoeken om uw gedachten en wensen te horen voor vrouwen in de trailrunning. Dit jaar hebben we ons eerste Team Trail Sisters-team Nike Air Max 2017 Mujer gelanceerd, gemaakt voor Adidas Superstar Herren vrouwen die de gemeenschap willen vertegenwoordigen bij races of evenementen, en meest recentelijk de Trail Run Adventure Grant - waarmee zes vrouwen $ 500,00 krijgen voor hun outdoor-avontuur in de zomer / herfst.

Om trouw te blijven aan onze missie om de deelname en kansen van vrouwen in trailrunning te vergroten, hebben we ook besloten om onze eerste Run With Her Trail Running Retreat in Boulder, CO, te organiseren. Er zijn nog andere hardloopkampen, maar de Run With Her Trail Running Retreat staat op zichzelf in wat het te bieden heeft. We zijn er trots op dat we meer weten over vrouwen in trailrunning in vergelijking met welke andere entiteit dan ook, en zijn de leidende bron voor inspiratie, opleiding en empowerment voor vrouwen in trailrunning. We hebben geluisterd naar wat je wilt en nodig hebt, en hebben het verpakt in een Nike Air Pegasus 92 Mens 4 dagen durende 3 nachten leuke en unieke retreatervaring.

Dus wat maakt de Run With Her Trail Running Retreat zo speciaal? Nou ja, meerdere dingen.

Ten eerste zijn we een enige trailrunning retraite voor vrouwen. Er zijn veel gemengde trail-hardloopkampen voor mannen, maar we vinden dat het belangrijk is om een ??sfeer voor dames te cre?ren wanneer je de toegangsbarrières voor de sport afbreekt. Intimidatie kan een rol spelen in geco?rdineerde runs, dus dat is een element dat we hebben gericht op het elimineren. Bovendien begrijpt elke vrouw die een damesavond heeft bijgewoond hoe kostbaar en leuk die tijd kan zijn!

Ik ben niet de eerste en ik zal ook niet de laatste zijn die dit zegt - een van de beste dingen van bloggen over gezondheid is de community.

Susan, die blogt op The Great Balancing Act, kreeg onlangs de diagnose Nike Air Pegasus 83 Hombre kanker, een trieste herinnering dat kanker er niet om geeft hoe jong of gezond je bent. De lieve Janetha heeft The Great Fundraising Act samengesteld om wat geld in te zamelen om Susan te helpen. Omdat ze in Canada woont, is haar gezondheidszorg gedekt, maar niet haar medicijnen, die enkele duizenden dollars per maand kosten.

En het is nu live! Ga op veel geweldige dingen bieden om Susan te helpen! Er is alles, van door bloggers gebakken goodies tot dingen die zijn gedoneerd door bedrijven als Physique 57, Chobani en Attune Foods.

Als je daar iets niet kunt vinden waarop je wilt bieden, dan ben je kieskeurig of gek. Maar u kunt ook rechtstreeks via PayPal doneren

PayPal - De veiligere en gemakkelijkere manier om online te betalen! -
Ook zijn twee van mijn moeders vrienden, Bev en Janet, ongelooflijk loyale lezers van deze blog, Nike Air Max 720 Womens en hun 95-jarige moeder, Nike Air Max 270 Femme] Fanny, ligt momenteel in het ziekenhuis en is erg ziek met bronchitis, dus stuur alsjeblieft wat goede wensen op hun manier!
-
En, ego?stisch, misschien wat goede wensen op mijn manier sturen? Ik wacht op antwoord op een interview en ik heb er deze week nog twee. Bekijk ook mijn samenvatting van de triatlon? Het was best gaaf, afgezien van een beetje pech op de fiets.
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)